تارا ، خودرويي سدان در كلاس ابعادي C است. اين خودرو از استانداردهاي ايمني بالايي برخوردار بوده و ايمن ترين خودرو توليد شده در شركت ايران خودرو مي باشد.
[1400/03/03 13:00]
تارا اتوماتیک محصولی است که زمستان سال 1400 به بازار کشورمان راه یافت. تارا اتوماتیک، حدود 100 کیلوگرم سنگینتر از تارا دندهای است اما اعداد و ارقام منتشر شده توسط ایران خودرو، نشان میدهد که شتاب حدود 0.5 ثانیه و مصرف سوختش نیز حدود 0.3 لیتر تغییر کرده است.
[1401/02/03 11:00]
تارا پس از یک سال حضور در بازار، پستیوبلندیهای زیادی را طی کرده است اما مسلما هنوز راه زیادی را برای رسیدن به موفقیت درپیش دارد. سوال اینجاست که آیا جدیدترین محصول ایرانخودرو درحد انتظار کاربران ایرانی ظاهر شده است؟! اگر پاسخ به این سوال منفی باشد، چه نکاتی باید در نسخههای بعدی آن تصحیح شوند؟! در ادامه با ما و بررسی ایرانخودرو تارا، مزایا و معایب این خودروی پرحاشیه همراه شوید.
[1401/02/24 10:00]
به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند هفدهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت های پاییز 1402 ، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.
[1402/05/15 10:00]
اولین سری مدل تارا V4 اتوماتیک شرکت ایران خودرو از روز گذشته در حال تحویل به مشتریان است و این محصول در بازار قیمتگذاری شده است.
[1402/08/04 13:00]
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در این باره بیان کرد: ایران خودرو با هدف عرضه محصولات رقابتی با استانداردهای روز، طراحی و توسعه محصول جدید تارای سال را از مدتی پیش آغاز کرده بود که حال پس از دریافت تاییدیه های لازم و هماهنگی با زنجیره تامین، تولید انبوه این دو خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شده است.
[1401/11/17 13:00]
متقاضیان عادی و مادرانی که در طرح فروش فوقالعاده در سامانه یکپارچه خودرو اسامی آنها با نوبت تحویل بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده و توسط شرکت برایشان پیامک ارسال شده است، از روز شنبه ۱۴ مرداد به مدت ۱۱ روز (تا سهشنبه هفته آینده ۲۴ مرداد) میتوانند برای تکمیل وجه اقدام کنند.
[1402/05/16 13:00]
گیربکس DAE از نوع ۶ سرعتهی اتوماتیک ساخت چین است که از روی گیربکس آیسین کپی شدهاست. این گیربکس صفحات داخلی ضعیفی دارد و به گرما حساس است. بهطوریکه با رسیدن زود هنگام به دمای ۱۲۷ درجه سانتی گراد، گشتاور موتور و تعویض دندهها را محدود میکند تا گیربکس آسیب نبیند. برنامه نویسی و استراتژی این گیربکس نیز ضعیف است و روی سبک کردن زود هنگام دندهها تمرکز دارد. همچنین، خنک کاری این گیربکس ضعیف است، چرا که خنک کن جداگانه ندارد و تنها با آب رادیاتور موتور خنک میشود. بیشتر ایرادات این گیربکس ذاتی و غیر قابل برطرف کردن است. اما با استفاده از روغن گیربکسهای بسیار مرغوب و گران قیمت، تعویض به موقع آن و همچنین آپدیتهای نرم افزاری، میتوان اندکی از مشکلات گیربکس تارا اتوماتیک کاست.
[1403/11/04 9:44]